مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:352019-11-21اقتصادي

92 درصد تعهدات موکب داران استان مرکزی محقق شد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: موکب داران استان مرکزی امسال بیش از 92 درصد از تعهدات خود را عملی کردند.

- ایسنا/مرکزی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: موکب داران استان مرکزی امسال بیش از 92 درصد از تعهدات خود را عملی کردند.

خلیل نجفی در همایش تجلیل از خادمین حسینی استان مرکزی، اظهار کرد: خوشبختانه اربعین امسال علیرغم همه اقدامات دشمن برای محو این حرکت عظیم و تمدن نوین، در شکوه تمام برگزار شد و موکب داران تمامی شهرستان های استان توانستند خدمات خود را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی افزایش دهند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به زائران اباعبدالله از مدت ها پیش از فرارسیدن روز اربعین آغاز می شود و در نهایت همه این زحمات در روزهای نزدیک اربعین به اسکان و خدمت رسانی به زائران ختم می شود.

خوشبختانه تمامی خادمان حسینی امسال برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم از جان و دل مایه گذاشتند و اتفاق بسیار خوب و ارزنده ای را در سطح استان رقم زدند.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین سال جاری بیش از 600 هزار قرص نان بین زائران تقسیم شده است، افزود: گمرک استان امسال اتفاق بسیار خوبی را در راستای خدمت رسانی به زائران رقم زد و این امر قوت قلب خوبی را برای مردم بوجود آورد تا با خستگی کمتر و سرعت بیشتر راهی زیارت امام شهیدان شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد تعهدات موکب داران استان مرکزی محقق شد

92 درصد تعهدات موکب داران استان مرکزی محقق شد