مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:152019-11-21اجتماعي

تردد روان در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی/ با تجهیزات زمستانی سفر کنید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به تلاش برای باز کردن محورهای مواصلاتی استان، گفت: رانندگان باتوجه برودت هوا، برنامه سفر خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کنند و تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ و چراغ چشمک زن و جعبه کمک های .

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به تلاش برای باز کردن محورهای مواصلاتی استان، گفت: رانندگان باتوجه برودت هوا، برنامه سفر خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کنند و تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ و چراغ چشمک زن و جعبه کمک های اولیه و کپسول اطفاء حریق همراه داشته باشند.

جعفر شهامت، امروز پنج شنبه 30 آذر جاری، در جمع خبرنگاران گفت: با فعال سازی قرارگاه استانی راهداری زمستانی، طی روزگذشته و امروز 23 باب راهدارخانه و 57 اکیپ راهداری در محورهای مواصلات یاستان فعال است.

وی افزود: با توجه به بارش برف در گردنه های برفگیر استان در هفت شهرستان و بارش باران در سه شهرستان دیگر، 80 درصد راه های استان از بارندگی تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای شریانی و اصلی استان به صورت روان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی/ با تجهیزات زمستانی سفر کنید

تردد روان در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی/ با تجهیزات زمستانی سفر کنید