مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:502019-11-21سياسي

باید خسارات سیل را به حداقل رساند /وجود 179 سد فعال در کشور


مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران عنوان کرد: در حال حاضر حدود 179 سد فعال در کشور وجود دارد، که تقریبا حدود 65 سد در طی 8 سال اخیر و به دلیل اولویت بندی تعیین آب شرب مناطق به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران عنوان کرد: در حال حاضر حدود 179 سد فعال در کشور وجود دارد، که تقریبا حدود 65 سد در طی 8 سال اخیر و به دلیل اولویت بندی تعیین آب شرب مناطق به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حاج رسولی ها در بازدید از رود و پل مُند واقع در شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری سیل نعمت بزرگی است و باید تلاش کرد خسارات آن را به حداقل رساند، اگر سدهای خوزستان نبود، فاجعه انسانی رخ میداد.

در خصوص ورودی 8 هزار و 400 متر مکعبی به سد کرخه با خروجی میانگین 2 هزار و 200 متر مکعب مدیریت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه دغدغه مردم در مورد حریم و بستر رودخانه مُند کاملا به حق است، افزود: در سال گذشته 5 هزار کیلومتر تعیین حریم و بستر کرده ایم، در این خصوص لازم است که به بحث های کارشناسی اعتماد کنیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: تلاش ما در راستای حل مشکلات 3 هزار و 500 کشاورز و بیش از 15 هزار هکتار اراضی کشاورزی منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خسارات سیل را به حداقل رساند /وجود 179 سد فعال در کشور

باید خسارات سیل را به حداقل رساند /وجود 179 سد فعال در کشور