مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:402019-11-21اجتماعي

روایت شاگردان دیروز از «معلم ریاضی»+تصاویر


معلم ریاضی بود و شاگردان کلاس دوستش داشتند؛ یکی از شاگردانش می گوید: آقای صدیقی با همه معلمان فرق می کرد و مثل برادر بزرگتر برای ما بود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: درس ریاضی همیشه یکی از آن درس هایی که است که مورد اقبال همه بچه ها نیست و جزو دروس سخت به حساب می آید اما برای شاگردان این آقا معلم، درس ریاضی سخت نبود؛ شاید آنقدر معلم شان را دوست داشتند که سختی درس برایشان راحت شده بود.

  علی صدیقی توسروندانی متولد اول شهریور 1342 در تهران بود؛ وی پس از اخذ دیپلم ریاضی ـ فیزیک از دبیرستان دارالفنون به عنوان معلم ریاضی دوره راهنمایی تحصیلی در یکی از مدارس آموزش و پرورش منطقه 15 مشغول به انجام خدمت شد.

او که از سال های قبل از انقلاب به مسائل عبادی و سیاسی اهمیت می داد، در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در پیشبرد اهداف آن تا جایی که می توانست تلاش می کرد و با عضویت در بسیج به فعالیت در مسجد می پرداخت و بیشتر شب ها را در پاس شبانه می گذراند.

وی با شروع دوران دفاع مقدس، علاوه بر تعلیم و تربیت دانش آموزان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل نیز حضور می یافت و پس از سه بار حضور در مناطق عملیاتی، سرانجام در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیات خیبر، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شاگردان دیروز از «معلم ریاضی»+تصاویر

روایت شاگردان دیروز از «معلم ریاضی»+تصاویر