مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:352019-11-21سياسي

مردم انقلابی ایران در دفاع از اسلام با کسی مدارا ندارند


تجمع امروز مردم در کرج و دیگر نقاط کشور نشان می دهد که نظام، انقلاب و کشور را دوست دارند و برای دفاع از این ارزش ها به میدان می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در راهپیمایی خودجوش مردم غیور کرج که در محکومیت فتنه گران و آشوبگران حوادث اخیر در کشور برگزار شد گفت: سیل امروز جمعیت بی بدیل است، مردم در طول دوران چهل ساله گذشته همواره همگام انقلاب بوده و پاسداری از خون های ریخته شده شهدا را فراموش نکرده اند.

خطیب جمعه شهر کرج با بیان اینکه مردم کشور به ویژه البرزی ها همواره نشان داده اند که در چرخه افکار پلید گرفتار نمی شوند، گفت: دشمنان از آشوب گران اخیر به عنوان مردم ایران نام بردند اما ملت ایران به فرمان رهبری صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی با بیان اینکه آیا آتش زدن مسجد و حوزه و آسیب و تخریب اموال مردم و بیت المال کار آشوب گران است یا ملت فهیم و انقلابی ایران، بیان کرد: در این جریانات مشخص شد که عده ای از آشوب گران از اتباع بیگانه و آموزش دیده بودند و دیدیم که چگونه امنیت کشور را در نقاطی از کشور مانند البرز و در شهرهای از جمله فردیس، محمدشهر و کرج را به هم ریختند.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: در چند روز گذشته آشوب گران جنایتی انجام دادند و دیدیم که اگر بخواهند سلطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم انقلابی ایران در دفاع از اسلام با کسی مدارا ندارند

مردم انقلابی ایران در دفاع از اسلام با کسی مدارا ندارند