مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:302019-11-21ورزشي

سرمربی شاهین: روی بازیکنانمان کار می کنیم تا اسیر حواشی نشوند


پس از آنکه دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال لغو و به زمان دیگری موکول شد، تیم شاهین در هفته هجدهم رقابت های لیگ به مصاف ارژن شیراز می رود.

- رویارویی شاهین کرمانشاه و ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال سرمربی شاهین: روی بازیکنانمان کار می کنیم تا اسیر حواشی نشوند ایسنا/کرمانشاه پس از آنکه دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال لغو و به زمان دیگری موکول شد، تیم شاهین در هفته هجدهم رقابت های لیگ به مصاف ارژن شیراز می رود.

محسن خبیری سرمربی تیم شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، درخصوص دیدار پیش روی تیمش با ارژن شیراز اظهار کرد: قرار بود یکشنبه این هفته در کرمانشاه میزبان تیم مقاومت البرز باشیم، اما بنا به دستور مسئولان سازمان لیگ این دیدار نیز مانند اکثر دیدارهای هفته هفدهم لغو شد تا در زمان دیگری برگزار شود.

وی افزود: از هفته پیش و پس از باختی که برابر تیم سوهان محمدسیما قم داشتیم، خود را برای دیدار با حریف البرزی آماده کرده بودیم و حتی به آنالیز بازیهای این تیم هم پرداختیم.

سرمربی تیم شاهین عنوان کرد: پس از لغو این دیدار، تمریناتمان را باانگیزه و بصورت منظم برای دیدار با تیم ارژن شیراز ادامه دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی شاهین: روی بازیکنانمان کار می کنیم تا اسیر حواشی نشوند

سرمربی شاهین: روی بازیکنانمان کار می کنیم تا اسیر حواشی نشوند