مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-21فرهنگي

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان از سوم تا هشتم آذرماه خبر داد و گفت: 464 ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه حضور دارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان از سوم تا هشتم آذرماه خبر داد و گفت: 464 ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه حضور دارند.

ناصر نبی زاده امروز پنج شنبه 30 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی و چهارصدمین نمایشگاه کتاب کشور برگزار می شود، گفت: 262 غرفه در این نمایشگاه برپا خواهد شد که از این تعداد 230 غرفه برای حضور ناشران و نمایندگان نشر و 32 غرفه نیز برای برنامه های جنبی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه 464 ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: از این تعداد 264 مورد ناشر و 200 مورد نیز نمایندگان نشر از سراسر کشور خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره اینکه کتب ارائه شده در این نمایشگاه با حداقل تخفیف 30 درصدی به فروش خواهد رسید، ادامه داد: 20 درصد این تخفیف ها به صورت بن و 10 درصد نیز توسط ناشران تخفیف داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبی زاده تصریح کرد: امسال نسبت به سال های گذشته از افزایش 2 برابری غرفه ها در نمایشگاه کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود