مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-21سياسي

تعدی به بیت المال و اموال عمومی اعتراض نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام حسین شهسواری پیش از ظهر امروز در همایش وحدت که در روستای وزیر دیواندره برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت های ما نسبت به وجود مبارک پیامبر مکرم اسلام بنا به دستور صریح قرآن بلند آوازه کردن نام آن حضرت است.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: اقامه مجلس ذکر، مجلس عبادت و مجلس ارادت برای حضرت پیامبر از راهکارهایی است که می توانیم نام پیامبر مکرم اسلام را در جهان بلند آوازه کنیم.

شهسواری افزود: خداوند در قرآن کریم دستورالعملی برای پیروان پیامبر مکرم اسلام دارد و می فرماید ای مومنین و کسانی که به پیامبر اعتقاد و ایمان به خدا دارید باتقوا باشید با تقوا بودن به این معنا است که موجب سرافکندگی پیامبر نشویم.

وی گفت: مگر می شود پیرو پیامبر باشیم و به اهل ایمان توهین کنیم، مطیع پیامبر باشیم و سر مومن نماز خوان را از تن جدا کنیم.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور پرهیزگاری در زندگی فردی و اجتماعی را ضروری دانست و عنوان کرد: انسان در هر صنف و جایگاه و سمتی باید پرهیزگار باشد و در مسیر حق گام بردارد و مشکل گشای مردم باشند.

وی اضافه کرد: همه ما معتقدیم قرآن جاودانه است و آیه به آیه آن برای ما که در این زمان هستیم تازه بوده اگرچه 1400 سال پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدی به بیت المال و اموال عمومی اعتراض نیست

تعدی به بیت المال و اموال عمومی اعتراض نیست