مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-21سياسي

ترامپ و وزیر خارجه اش به مانع تراشی در تحقیقات استیضاح متهم شدند


رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، دونالد ترامپ و مایک پامپئو را به تلاش هماهنگ برای مانع تراشی در تحقیقات استیضاح متهم کرد و به آن ها هشدار داد که از این موضوع می شود به عنوان مدرکی در تدوین ماده استیضاح استفاده کرد.

- رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، دونالد ترامپ و مایک پامپئو را به تلاش "هماهنگ" برای مانع تراشی در تحقیقات استیضاح متهم کرد و به آن ها هشدار داد که از این موضوع می شود به عنوان مدرکی در تدوین ماده استیضاح استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، آدام شف، رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در آغاز چهارمین روز از دادرسی علنی تحقیقات استیضاح این مجلس با اشاره به بند سوم استیضاح نیکسون که او را به سرپیچی از احضاریه های کنگره متهم می کرد، گفت: آن ها (ترامپ و پامپئو) هم به ضرر خودشان این کار را می کنند.

آدام شف در ادامه سخنانش به شهادت روز چهارشنبه گوردون ساندلند، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا در تحقیقات استیضاح اشاره کرد.

ساندلند گفته بود، وزارت خارجه و کاخ سفید تاریخچه تماس ها، ایمیل ها و دیگر اسنادی که به او در یادآوری آنچه کانون تحقیقات شده و به اوکراین مرتبط است، کمک می کند در اختیار او قرار نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و وزیر خارجه اش به مانع تراشی در تحقیقات استیضاح متهم شدند

ترامپ و وزیر خارجه اش به مانع تراشی در تحقیقات استیضاح متهم شدند