مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-21اقتصادي

افزایش نرخ بنزین نباید بیش از 2 درصد تغییری در قیمت ها ایجاد کند


استاندار سمنان بابیان اینکه نرخ تورم در استان دو درصد نسبت به نرم کشور است، گفت: افزایش نرخ بنزین نباید بیش از این تغییری در قیمت ها ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر پنج شنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه با توجه به قیمت نرخ بنزین و برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها ستاد تنظیم بازار استان تشکیل شده است، ابراز داشت: معتقدیم افزایش نرخ بنزین نباید قاعدتاً دو تا سه درصد در تورم سالانه تغییری ایجاد کند.

وی بابیان اینکه پیرامون نرخ گوشت و اقلام کشاورزی در پیرو نشست قبلی تصمیماتی گرفته شد، افزود: در برخی از اقلام آموزش و بهداشت مباحثی مطرح و قرار شد پیگیری های لازم صورت گیرد تا اگر تخلفاتی وجود دارد برای رفع آن تلاش شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه متوسط نرخ تورم استان سمنان به نسبت نرم کشوری پایین تر است، ابراز داشت: دو درصد کاهش نرخ تورم استان سمنان نسبت به کشور گزارش می شود که نشان می دهد در حوزه نظارت و بازرسی کالاها اقدامات مؤثر بوده است.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: مشکلات تاکسی داران و سهمیه بنزین آژانس ها و وانت بارها در این نشست موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با انجام کار کارشناسی برای برطرف شدن مشکلات این بخش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ بنزین نباید بیش از 2 درصد تغییری در قیمت ها ایجاد کند

افزایش نرخ بنزین نباید بیش از 2 درصد تغییری در قیمت ها ایجاد کند