مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:552019-11-21بين الملل

افتتاح یکی از کارخانه های اپل به دست دونالد ترامپ


شرکت اپل برای افتتاح خط تولید رایانه های جدید اپل موسوم به مک پرو (Mac Pro) در آمریکا میزبان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بود.

- شرکت اپل برای افتتاح خط تولید رایانه های جدید اپل موسوم به "مک پرو"(Mac Pro) در آمریکا میزبان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، طبق برنامه ای که پیش از این اعلام شده بود، امروز دونالد ترامپ به همراه دخترش و با همراهی تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل از کارخانه جدید این شرکت در تگزاس بازدید کرد و خط تولید رایانه های جدید این شرکت را راه اندازی کرد.

در حالی که بحث استیضاح ترامپ در واشنگتن همچنان ادامه دارد، وی در یک توییت گفت: امروز من یک کارخانه بزرگ اپل را در تگزاس افتتاح کردم که شغل های پردرآمد را به آمریکا باز می گرداند.

اپل در ماه سپتامبر اعلام کرد معافیت از تعرفه هایی که دولت ترامپ اعمال کرده امکان تولید مک پرو جدید را در تگزاس فراهم کرده است.

به نظر می رسد اپل تصمیم دارد در حد توان از معافیت تعرفه بهره مند شود و در همین راستا در پی ملاقات و مذاکره با دونالد ترامپ است.

کاخ سفید نیز چند روز پیش تأیید کرد که رییس جمهور ترامپ از کارخانه تولید Mac Pro اپل در شهر آستین ایالت تگزاس بازدید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یکی از کارخانه های اپل به دست دونالد ترامپ

افتتاح یکی از کارخانه های اپل به دست دونالد ترامپ