مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-21پزشكي

ده ها هزار نفر در آمریکا بر اثر آلودگی هوا جان می بازند


ده ها هزار مورد مرگ در آمریکا با قوانین ضعیف کنترل آلودگی هوا در این کشور مرتبط است و 9 علت مرگ با نوع خاصی از آلودگی ارتباط دارد - .

روزنامه گاردین چاپ انگلیس در گزارشی نوشت: کارشناسان در آمریکا بر اساس یافته های یک مطالعه جدید درباره علل احتمالی مرگ 4.

5 میلیون کهنه سرباز به این نتیجه رسیدند که قوانین مربوط به آلودگی هوا در آمریکا اصلا برای جلوگیری از مرگ و میر های ناشی از آلاینده ها کافی نیست.

طبق نتایج این تحقیق که در نشریه جاما منتشر شده است، 99 درصد مرگ ها ناشی از بیماری هایی بوده است که با نوع خاصی از آلودگی هوا در افرادی مرتبط است که حتی در معرض سطوح پایین تری از آلاینده ها که هم اکنون از نظر آژانس حفاظت از محیط زیست - یی پی ای (EPA) - قابل قبول است، قرار داشتند.

اما یی پی ای دونالد ترامپ ممکن است مصمم به حفظ سطح استاندارد کنونی باشد و بنابراین روند مرگ و میر های مرتبط با آلودگی ها ادامه خواهد داشت.

این آژانس همچنین در حال بازنگری در علوم ریشه داری است که ذرات آلاینده ناشی از سوخت های فسیلی و دیگر منابع را با گروهی از بیماری ها ارتباط می دهد.

گفته می شود حدود 200 هزار آمریکایی هر سال بر اثر آلودگی هوا می میرند، اما دانشمندان بطور مشخص به علل مرگ تقریبا نیمی از این افراد نپرداخته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها هزار نفر در آمریکا بر اثر آلودگی هوا جان می بازند

ده ها هزار نفر در آمریکا بر اثر آلودگی هوا جان می بازند