مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:362019-11-21سياسي

دفاع مقدس هویتی جدید برای ملت ایران پدید آورد


رییس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور بسیج مستضعفین گفت: هنوز هم دشمن از پنجره دفاع مقدس به ما نگاه می کند زیرا دفاع مقدس یک شخصیت و هویتی جدید برای ملت ایران به وجود آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور اظهار کرد: 36 هزار شهید نوجوان، 5 هزار شهید طلبه، بیش از 200 هزار شهید در شرایط سخت با خدا معامله کردند و یاد همه آنها را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه از تلاش های متولیان نشر فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی می کنیم، گفت: امروز اولین روز هفته بسیج است که به نام ایثار و شهادت نامگذاری شده و در این جلسه یک پیام بزرگی داریم.

رییس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز روز بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه 16 دوره از جشنواره رهاورد سرزمین نور برگزار شده است، گفت: سالیانه دهها هزار نفر از جوانان و مردم در هفت منطقه عملیاتی حاضر می شوند.

  سلیمانی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر در راهیان نور شرکت کردند، گفت: امسال نیز شاهد حضور مضاعف تر نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

وی اضافه کرد: هفته بسیج است و امروز نیز اولین روز است به طوریکه 40 سالگی بسیج و گذر از 40 سالگی انقلاب با وجود توطئه و دشمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس هویتی جدید برای ملت ایران پدید آورد

دفاع مقدس هویتی جدید برای ملت ایران پدید آورد