مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:362019-11-21پزشكي

دومین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری در کاشان آغاز شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز دومین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری با پذیرش 90 مقاله از سراسر کشور در کاشان خبر داد.

- سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری بعد از سال 94 برای دومین بار در کاشان برگزار می شود، اظهار داشت: این کنگره در راستای ارتقای سلامت روان و پرداختن به مقوله های سبک زندگی و افزایش مهارتهای زندگی برگزار می شود.

افزایش امید به زندگی در جامعه ایرانی از اهداف برگزاری کنگره وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این کنگره را افزایش امید به زندگی در جامعه ایرانی دانست و ابراز داشت: امید به زندگی در کشور از 50 سال به 70 سال افزایش یافته و اگر بتوانیم مرگ و میرهای زودرس را کاهش دهیم می توان امید به زندگی را در کشور به بالای 80 سال ارتقا داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مزیت عمده در روش های موج سوم رفتارگرایی در مقایسه با سایر روش های روان درمانی، تاکید بر حذف علائم و درمان بیماری ها نیست، تصریح کرد: نقش اصلی در این نوع از درمان ها شامل غنی سازی زندگی به خصوص در حیطه فرزندپروری، ارتقا سلامت خانواده، درمان درد مزمن، مشکلات بین فردی، اجتماعی و روان شناختی و همچنین در درمان بیماری های روان تنی نظیر سرطان، سردرد و میگرن و غیره اسن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری در کاشان آغاز شد

دومین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری در کاشان آغاز شد