مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:362019-11-21سياسي

20 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان تامین اعتبار شده است


دبیر شورای عالی آموزش و پرورش از تامین اعتبار بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان توسط دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نویدادهم پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه اگر بخواهیم آموزش و پرورش برتر داشته باشیم باید اموزش و پرورش کشورهای جهان به خصوص منطقه را رصد کنیم، اظهار داشت: با جستجو و احصای دستاوردهای مثبت آموزش و پرورش کشورهای موفق می توان از تجربیات آنها برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش کشور استفاده کرد.

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مهمترین اهداف این وزارتخانه وی یکی از مهمترین وظائف آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین دانست و ابراز داشت: وزارت آموزش و پرورش درصدد است برای حل مشکلات معلمان این سند را اجرایی کند که برای این مهم باید منابع مالی مورد نیاز تامین شود.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای تدوین بودجه سال 99 تصریح کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز برای آموزش و پرورش زمینه برای تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش نیز فراهم می شود.

نویدادهم اجرای رتبه بندی معلمان را یکی از موارد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان از طرف دولت تامین اعتبار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان تامین اعتبار شده است

20 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان تامین اعتبار شده است