مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-21سياسي

توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار


توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار به دست می آید - به دست می آید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی، در برنامه تلویزیونی زنده شب های اترک با اشاره به توانمندی های استان به تبیین مهم ترین اقدامات انجام شده در مسیر توسعه خراسان شمالی پرداخت.

محمدعلی شجاعی در ابتدای این برنامه با بیان اینکه زمینه ساز رشد و پیشرفت، آرامش و امنیت در جامعه است، از درک بالا و بصیرت مردم خراسان شمالی در شرایط فعلی تقدیر کرد.

استاندار در ادامه با اشاره به وجود نیروی کار جوان و تحصیلکرده و توانمندی های متعدد فرهنگی و اقتصادی استان، شرایط را برای جهش خراسان شمالی، آماده دانست و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان بالاتر از میانگین و در رتبه چهارم کشور است که نشان دهنده همراهی مردم برای توسعه همه جانبه منطقه است.

آقای شجاعی، با اشاره به لزوم برقراری و تقویت روابط بین المللی، افزود: اطمینان تولیدکنندگان به ویژه فعالان بخش کشاورزی استان از وجود بازاری مطمئن، موجب رونق تولید و اشتغال است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، همچنین از پیگیری ها برای الحاق فرودگاه بجنورد به منطقه ویژه اقتصادی و تصویب طرح کاهش 25 درصدی تعرفه کالاهای وارده به گمرک استان خبر داد و گفت: آموزش عالی و فنی و حرفه ای باید با توانمندیها و نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار

توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار