مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-21دانش

سه شنبه های مهدوی در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار می شود


جعفرزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های جهادی این تشکل دانشجویی گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: سه شنبه های مهدوی با حضور حدود 20 دانشجوی جهادگر خواهر و برادر به طور مداوم در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار می شود.

جعفرزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های جهادی این تشکل دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی واحد بندرعباس در حوزه فعالیت های جهادی، تمرکز خود را در بخش میدانی بر برگزاری برنامه هایی همچون سه شنبه های مهدوی گذاشته است.

جعفرزاده افزود: در برنامه سه شنبه های مهدوی که با حضور حدود 20 دانشجوی جهادگر خواهر و برادر برگزار می شود، در فضای دانشگاه و گا ها در معابر پرتردد سطح شهر، ایستگاه صلواتی برپا می کنیم و با مردم گفتگوی چهره به چهره در مورد مهدویت و امام زمان (عج) داریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس ابراز کرد: این برنامه، سه شنبه های هر هفته با همکاری کانون مهدویت دانشگاه برگزار می شود و هدف از آن حل مسائل و مشکلات مردم با انجام کار مطالعاتی و ارائه راهکار به آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه های مهدوی در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار می شود

سه شنبه های مهدوی در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار می شود