مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-21سياسي

کسب رتبه اول کشوری کردستان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه اول کشوری در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی دوره پیش دبستانی خبر داد.

- صدیقه عبدالهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از درخشش مربیان و معلمان کردستانی در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی  در دوره پیش دبستانی خبر داد و اظهار کرد: در این همایش خانم طاهره اصفهانی از مربیان سنندج رتبه  اول کشوری بخش قصه  نویسی را به خود اختصاص داد.

وی همچنین افزود: خانم ها شایسته احمدی و صبریه یوسفی از مربیان پیش دبستانی مریوان و ناحیه دو سنندج نیز مقام چهارم قصه خوانی و قصه گویی را کسب کردند.

وی بیان کرد: استان کردستان با ارسال 57 اثر جزو استان های برتر در زمینه ارسال آثار به همایش بود که از میان آثار ارسالی 52 اثر،  مورد پذیرش دبیرخانه همایش قرار گرفت.

 معاون آموزش ابتدایی استان کردستان یادآور شد: همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به مدت دو روز در استان قزوین  و با ارسال بیش از 1300 اثر در قالب های قصه گویی، قصه خوانی، قصه نویسی، بازی و یادگیری، فیلم و مقاله با موضوع هویت ملی کودکان ایران اسلامی برگزار شد.

عبدالهی عنوان کرد: تکوین و تثبیت هویت یکپارچه کودکان از مهمترین مباحث طرح شده در سند تحول بنیادین است که مستلزم ارائه داده ها و اطلاعات مرتبط با فرهنگ ملی و ارزش های دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول کشوری کردستان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

کسب رتبه اول کشوری کردستان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی