مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-21سياسي

صف مردم از آشوبگران جداست/ دشمنان مقابل ملت ایران کم آورده اند


امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه صف مردم از آشوبگران جداست، گفت: حضور مردم انقلابی و حمایتشان از نظام و رهبری باعث شده که دشمنان کم بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی صبح پنجشنبه در راهپیمایی سرکوب کردن اغتشاشات اخیر که با حضور گسترده شهروندان فردیسی برگزار شد، با اشاره به خسارت های وارده به اموال عمومی، اظهار کرد: از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز تشکر می کنیم، این مهم نشان از انقلابی بودن مردم شهرستان فردیس دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان از شرایط سوء استفاده کردند و به اموال عمومی و مردم صدمه زدند، تاکید کرد: نباید خدمات رسانی به مردم به تعویق بیفتد، از ابتدای انقلاب تاکنون مردم در مقابل دشمنان قد علم کرده و با بصیرت همه فتنه ها را نقش بر آب کرده اند.

امام جمعه فردیس با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: امروز آمریکایی ها و صهیونیست ها در مقابل مردم کم آورده اند و از اینکه ما را پای میز مذاکره بنشانند شکست خورده اند چون مردم بصیر هستند.

ایمانی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه کشور در حوزه اقتصاد به خوبی مدیریت نشده است، تاکید کرد: اگر روی اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و هدایت های رهبری است پافشاری می کردیم قطعا وضع کشور بهتر از اکنون بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف مردم از آشوبگران جداست/ دشمنان مقابل ملت ایران کم آورده اند

صف مردم از آشوبگران جداست/ دشمنان مقابل ملت ایران کم آورده اند