مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-21اقتصادي

هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است


عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده اند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده اند.

یدالله موحد صبح امروز در حاشیه راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور با اعلام اینکه دستگاه قضایی صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت را جدا می داند، اظهار کرد: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد، افزود: تمام دستگیر شدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه هستند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و تشریح جزییات طرح سهمیه بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.

وی بیان کرد: افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی و خصوصی کرده اند، مجازات های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود و به تمام مسئولان قضایی، رؤسا و دادستان های سراسر استان کرمان دستور داده شده که با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است

هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است