مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:062019-11-21اقتصادي

فردا، دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 باز است


مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در روز جمعه خبر داد.

- مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در روز جمعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مهدی سید هاشمی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد فردا (جمعه یکم آذر) همه این دفاتر در سراسر کشور فعال باشند و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به فعالیت 1072 دفتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در سراسر کشور افزود: کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال ساعت کاری روز های گذشته یعنی از ساعت 8 صبح تا 16 پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 در شهر های بزرگ تا ساعت 18 و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 مراجعه کنند؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد یا کارتش مفقود شده است، برای اعلام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 باز است

فردا، دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 باز است