مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-21اجتماعي

بارندگی در خراسان جنوبی خسارتی نداشت/کاهش دما در 24 ساعت آینده


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کاهش دما در 24 ساعت آینده گفت: باران پاییزی تاکنون با عافیت بر خراسان جنوبی باریده و خسارتی نداشته است.

- ابوالحسن میرجلیلی در گفت وگو با مهر با اشاره به بارش باران از روز گذشته در خراسان جنوبی اظهارکرد: خوشبختانه تا این لحظه(صبح روز پنج شنبه) گزارشی از آسیب به مناطق روستایی و شهری خراسان جنوبی گزارش نشده و باران با عافیت باریده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از برخی از نقاط استان گزارش بارش 30 میلی متر باران را داشتیم، اظهارکرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی از قبل پیش بینی بارش باران و برف را داشتیم و بسیاری از محورهای خراسان جنوبی را شن پاشی و نمک پاشی شد.

میرجلیلی بیان کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم که از بعد ازظهر امروز شنبه 30 آبان ماه تا غروب فردا یکم آذرماه کاهش دمای هوا را بسیار جدی گرفته و در صورت سفر تدابیر ایمنی را مراعات کرده و آن را جدی بگیرند.

وی یادآورشد: علاوه بر رانندگان، مرغداران، گلخانه داران، کشاورزان و همه مشاغلی که کارشان به نوعی متأثر از سرمای هوا است، این کاهش دما را جدی گرفته و تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت های احتمالی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی در خراسان جنوبی خسارتی نداشت/کاهش دما در 24 ساعت آینده

بارندگی در خراسان جنوبی خسارتی نداشت/کاهش دما در 24 ساعت آینده