مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:502019-11-21سياسي

مذاکره با وزارت علوم برای رفع مشکل اینترنت/مشکلات قطعی اینترنت


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر این که قطع شدن اینترنت مشکلاتی را برای دانشگاه ها ایجاد کرده است، گفت: در این زمینه با وزارت علوم مذاکره کردیم و امیدواریم به زودی این مشکل در کشور رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمد آبادی در بیست و پنجمن اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با تاکید بر این که این نشست هر دو ماه یک بار بین روسای دانشگاه ها برگزار می شود خاطر نشان کرد: اخیرا شاهد حوادثی در کشور بودیم که این حوادث مایه تاسف است اگر چه بیان نظرات و اعتراضات حق مردم است اما وارد شدن به فاز تخریب به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی همچنین با بیان این که دانشگاهیان حساسیت زمان را درک کرده اند و برنامه های درسی؛ آموزشی و پژوهشی با آرامش کامل برگزار شد، گفت: متاسفانه قطع شدن اینترنت مشکلات زیادی برای دانشگاه ها ایجاد کرده است که امیدواریم این مشکل به زودی رفع شود چرا که دانشگاه های ما دانشگاه های بین المللی هستند و مراودات گسترده با جهان دارند و وجود اینترنت برای دانشگاه ها لازم است.

رییس دانشگاه تهران از مذاکره با وزارت علوم برای وصل شدن به اینترنت خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم این مشکل به زودی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با وزارت علوم برای رفع مشکل اینترنت/مشکلات قطعی اینترنت

مذاکره با وزارت علوم برای رفع مشکل اینترنت/مشکلات قطعی اینترنت