مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-21سياسي

تقدر آیت الله اراکی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی حمایت از نظام اسلامی


نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت از نظام اسلامی و انقلاب در پیامی از مردم فهیم و با بصیرت استان قدردانی کرد.

- آیت الله اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت از نظام اسلامی و انقلاب در پیامی از مردم فهیم و با بصیرت استان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است بسم الله الرحمن الرحیم در هفته ای که گذشت مع الأسف عده ای اراذل و اشرارِ آموزش دیده و دست پرورده ی اجانب و استکبار خصوصا آمریکا و دولت های مرتجع و دست نشانده وی در منطقه، دست به خرابکاری ها و اغتشاشات گسترده زده و خسارت بسیاری به اموال و اماکن عمومی که متعلق به مردم ایران است وارد کرده و موجب جان باختن و شهادت تعدادی از مردم بی گناه و برخی نیروهای حافظ امنیت شدند.

بحمدالله مردم شریف ایران با جدا کردن صف خود از این اوباش دوره دیده، اجازه ندادند تا تلاش سرویس های اطلاعاتی و رسانه ای دشمن به نتیجه دلخواه برسد و مانند همیشه امید آنان را ناامید کردند.

لذا از مسئولین محترم انتظار می رود که بیش از پیش قدردان این امت بزرگ و نجیب باشند.

اجتماعات خودجوش مردم شهیدپرور ایران در دفاع از ارکان نظام اسلامی و ولایت فقیه مشتی محکم بود که بر دهان آمریکا و اسراییل نشست و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدر آیت الله اراکی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی حمایت از نظام اسلامی

تقدر آیت الله اراکی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی حمایت از نظام اسلامی