مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-21اجتماعي

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان کرمان/تمامی راه ها باز است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمان خبر داد و گفت: با وجود این بارش ها تمامی راه ها و مسیرهای استان کرمان باز است.

- ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کرمان خبر داد و گفت: با وجود این بارش ها تمامی راه ها و مسیرهای استان کرمان باز است.

احسان عراقی زاده در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان کرمان از دو روز گذشته، هم اکنون شاهد بارش برف در برخی محورها و گردنه های استان کرمان هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون در محور رفسنجان - سرچشمه ، بردسیر - سیرجان در محل خانه سرخ، کرمان - شهداد در محله تونل سیرچ، کرمان - راور گردنه خراسانی، کرمان - ماهان - بم محل خوراک ساز، کرمان - بافت محل قنات سیر و محور بافت - کرمان محل سنگ صیاد شاهد بارش برف هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه اکیپ های راهداری در همه محورها مستقر و آماده انجام هرگونه عملیات راهداری هستند تاکید کرد: رانندگان برای تردد در محورهای برف گیر تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان کرمان/تمامی راه ها باز است

بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان کرمان/تمامی راه ها باز است