مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-21سياسي

بهره برداری از 21 پروژه محرومیت زدایی در استان اردبیل


همزمان با هفته بسیج 21 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) در استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- همزمان با هفته بسیج 21 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) در استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی همواره در راستای محرومیت زدایی پیشگام بوده و محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم مناطق محروم در اولویت و دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است.

سرهنگ پیرجاهد با بیان اینکه برنامه های مختلف بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج به همت بسیج سازندگی اجرا می شود افزود: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، کارگاه های اشتغال زایی در راستای تحقق شعار رونق تولید و اشتغالزایی برای جوانان و افتتاح صندوق های قرض الحسنه، اعزام کاروان های محرومیت زدایی و گروههای جهادی به مناطق محروم، اجرای طرح ویزیت رایگان، برگزاری همایش بزرگ تکریم شبانان و گله داران عشایر مغان و برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و تکمیلی از مهم ترین برنامه های بسیج سازندگی در این هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 21 پروژه محرومیت زدایی در استان اردبیل

بهره برداری از 21 پروژه محرومیت زدایی در استان اردبیل