مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-21سياسي

ایجاد شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان نقطعه عطف توسعه سیاسی و اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با مشاور معاون وزیر و رییس نمایندگی های داخلی اظهار کرد: ایجاد شهرک صنعتی مشترک در مرز ایران و آذربایجان نقطه عطفی برای توسعه سیاسی و اقتصادی دو کشور است و نقش وزارت خارجه در این تفاهم نامه مهم و موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه با تقویت و تجهیز این نمایندگی ارتباط با کشور همسایه تسهیل می شود، افزود: با تصویب مناطق آزاد تجاری و ایجاد شهرک مشترک صنعتی با آذربایجان لازم است نمایندگی وزارت خارجه در استان با تامین امکانات و نیروی انسانی تقویت شود.

استاندار اردبیل با اشاره  به اینکه کلریدور ریلی در شمال کشور راه اندازی می شود، بیان کرد: با احداث 14 کیلومتر راه آهن در شهرستان پارس آباد با سرمایه گذاری کشور همسایه به شبکه ریلی سراسری متصل می شویم و در این محل روزنه صادرات و واردات به کشورهای آسیای میانه و روسیه گشوده می شود که وزارت خارجه برای تسریع روند می تواند کمک زیادی داشته باشد.

بهنام جو تصریح کرد: تعامل و هماهنگی خوبی بین مجموعه استانداری و نمایندگی وزارت خارجه در اردبیل وجود دارد و در جهت توسعه استان این همکاری ها افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان نقطعه عطف توسعه سیاسی و اقتصادی است

ایجاد شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان نقطعه عطف توسعه سیاسی و اقتصادی است