مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:452019-11-21اجتماعي

پیش بینی بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور/آسمان پایتخت نیمه ابری


آخرین وضعیت آب و هوایی کشور طی دور آینده اعلام شد و بنا بر این اعلام شاهد بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز 30 آبان ماه در نوار شرقی کشور یعنی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان وبلوچستان و شرق هرمزگان و بخش هایی از استان های یزد، کرمان، شرق اصفهان و شرق سمنان همچنین در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی بارش پیش بینی می شود.

بارندگی برای فردا اول آذرماه برای سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان و روز شنبه 2 آذرماه، برای سواحل دریای خزر، اردبیل و به صورت پراکنده برای ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و روز یکشنبه 3 آذرماه برای استان گیلان و روز دوشنبه 4 آذرماه برای بخش هایی از استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری و گیلان پیش بینی می شود.

امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و جمعه در جنوب سیستان و بلوچستان بارش ها به صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور/آسمان پایتخت نیمه ابری

پیش بینی بارش باران و برف در اغلب نقاط کشور/آسمان پایتخت نیمه ابری