مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:352019-11-21بين الملل

مهمترین خبر های جهان (7-19)


شورای امنیت ادعای آمریکا را مبنی بر اینکه شهرک های صهیون برخلاف قوانین بین المللی نیستند بررسی می کند.

- // شورای امنیت الان ادعای آمریکا را مبنی بر اینکه شهرک های صهیون برخلاف قوانین بین المللی نیستند مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

(خبرگزاری صداوسیما از نیویورک)انگلستان//پس از پخش نخستین مناظره تلویزیونی در انتخابات پارلمانی سراسری انگلیس در سال جاری، مشخص شد که حزب محافظه کار 13 درصد از حزب کارگر پیش است.

(خبرگزاری صدا و سیما)روسیه//روسیه با ابراز نگرانی شدید از تجاوزگری رژیم صهیونیستی به خاک سوریه تاکید کرد: این تجاوز شدت تنش را در منطقه افزایش می دهد.

(خبرگزاری رسمی سوریه)//، نماینده روسیه در نشست ویژه شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه، با تاکید بر اینکه اقدامات یک جانبه از جمله تصمیمات آمریکا توافق نامه صلح منطقه ای را تضعیف می کند، گفت: شهرک سازی (رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی) هیچ پشتوانه قانونی ندارد (پایگاه اینترنتی سازمان ملل متحد).

عربستان//خبرگزاری رسمی عربستان گفت: دولت عربستان اظهارات آمریکا درباره شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری را کاملا رد می کند (خبرگزاری رویترز)// سلمان شاه عربستان روز چهارشنبه در نطقی سالانه در شورای مشورتی عربستان بر حمایت دیرینه این کشور از راه حل دوکشور در نبرد اسراییل-فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبر های جهان (7-19)

مهمترین خبر های جهان (7-19)