مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:352019-11-21بين الملل

حمایت مجدد واشنگتن از اغتشاش در ایران؛ این بار معاون ترامپ


در پی حمایت های مداوم مقام های آمریکایی از ناآرامی های اخیر ایران، این بار معاون رییس جمهور آمریکا با انتشار پیامی توییتری از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت های پی در پی مقام های آمریکایی از ناآرامی های اخیر در ایران، مایک پنس معاون دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نیز با انتشار پیامی توییتری از اغتشاشات در ایران حمایت کرد.

وی در صفحه توییتر خود بدون اشاره به اقدامات اخیر آشوبگران در ایران در تخریب اموال عمومی و حمله به نیروهای امنیتی نوشت: در حالیکه مردم ایران برای اعتراض به خیابان ها می آیند، آیت الله ها در تهران همچنان به استفاده از خشونت و زندانی کردن به منظور سرکوب مردمشان ادامه می دهند .

معاون ترامپ در ادامه با ژست انساندوستانه و با فراموشی فشارهایی که در نتیجه تحریم های آمریکا به مردم ایران تحمیل شده است، گفت: پیام آمریکا روشن است؛ مردم آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده اند .

  این اولین بار نیست که با شروع ناآرامی در ایران، مقامات آمریکایی به حمایت از آشوب ها پرداخته اند.

پیش از این نیز، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا، در صفحه توییتر خود نوشت که آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آنها حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجدد واشنگتن از اغتشاش در ایران؛ این بار معاون ترامپ

حمایت مجدد واشنگتن از اغتشاش در ایران؛ این بار معاون ترامپ