مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 05:302019-11-21فناوري

مزایای سیمکارت های ای سیم (eSIM)


بعد از معرفی گوشی های آیفون 10 اس و 10 اس مکس در سال گذشته توسط اپل و بهره مندی آنها از قابلیت پشتیبانی از سیم کارت ای سیم (eSIM)، این تکنولوژی به طور جدی تری توسط کاربران و کارشناسان دنبال شد تا به تفاوت آن با سایر سیمکارت های معمولی بیشتر پرداخته شود.

- بعد از معرفی گوشی های آیفون 10 اس و 10 اس مکس در سال گذشته توسط اپل و بهره مندی آنها از قابلیت پشتیبانی از سیم کارت ای سیم (eSIM)، این تکنولوژی به طور جدی تری توسط کاربران و کارشناسان دنبال شد تا به تفاوت آن با سایر سیمکارت های معمولی بیشتر پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واژه سیم کارت ای سیم(eSIM) به معنای سیم کارت قابل ادغام و مخفف عبارت (Embedded Subscriber Identity Module) است و همانطور که از نامش مشخص است، بخش جداناپذیری از برد اصلی گوشی هوشمند موردنظر محسوب می شود.

سیم کارت ای سیم به معنای یک سیم کارت یکپارچه با گوشی هوشمند است و این بدان معناست که دیگر سیم کارت فیزیکی قابل خروج از گوشی هوشمند نخواهد بود و اپراتور مربوطه در کشورهای محل سکونت باید از آن پشتیبانی کند.

البته شنیده ها حاکیست که نسخه مخصوص بازار چین از این دو مدل گوشی آیفون همانند سایر گوشی های دو سیم کارته معمولی است اما در نسخه سایر کشورها به نظر می رسد که از یک سیم کارت فیزیکی و یک ای سیم بهره خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای سیمکارت های ای سیم (eSIM)

مزایای سیمکارت های ای سیم (eSIM)