مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 05:102019-11-21اقتصادي

اصلاح رفتار اقتصادی برای توسعه و افزایش صادرات ضروری است


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش صادرات در کشور گفت: اصلاح رفتار اقتصادی و مهارت برای توسعه و افزایش صادرات ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود پزشکیان شامگاه روز چهارشنبه در همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز با بیان اینکه کشورمان ظرفیت های بالای صنعتی و اقتصادی دارد، ادامه داد: باید از این توانمندی ها در جهت توسعه و آبادانی کشورمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور نباید به فروش نفت و گاز وابسته باشد، گفت: تحقق سیاست اقتصاد منهای نفت موضوع راهبردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه تولیدکننده در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارد، ابراز داشت: حمایت از تولید کننده رمز توسعه اقتصادی کشور است.

پزشکیان با بیان اینکه صادرات منهای نفت باید سال ها پیش محقق می شد، گفت: پس از گذشت 40 سال از انقلاب هنوز در جایگاه متناسب با ظرفیت ها و امکانات کشور نیستیم.

نائب رییس اول مجلس ادامه داد: همه چیز در توسعه با تجار و صنعتگران معنا پیدا می کند و باید سیاست گذاری و دید درستی برای حمایت از صنعتگران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حمایت شود، افزود: باید بروکراسی های اداری حذف شود و ادارات نیز زمینه را برای فعالیت فعالان صنعتی و اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح رفتار اقتصادی برای توسعه و افزایش صادرات ضروری است

اصلاح رفتار اقتصادی برای توسعه و افزایش صادرات ضروری است