مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 04:152019-11-21سياسي

حاکمیت اعتراض مسالمت آمیز مردم را به رسمیت می شناسد


رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: باید برای اعتراض مسالمت آمیز مردم مجوز صادر کرد و مرتب بهانه نکنیم که به دلایلی نمی توان مجوز راهپیمایی صادر کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: باید برای اعتراض مسالمت آمیز مردم مجوز صادر کرد و مرتب بهانه نکنیم که به دلایلی نمی توان مجوز راهپیمایی صادر کرد.

سیدعلی نکویی در گفت و گو با ایسنا در خصوص جایگاه اعتراض های مسالمت آمیز در کشور اظهار کرد: جای شکرش باقی است که حداقل در چند روز گذشته مسئولان کشور بارها بر حق اعتراض مسالمت آمیز مردم تاکید کردند و این حق مسلم را به رسمیت شناختند، منتها از این مرحله به بعد به خود مردم بستگی دارد که چگونه بخواهند اعتراض خود را ابراز کنند.

وی افزود: باید برای تظاهرات مسالمت آمیز مردم مجوز صادر کرد و مرتب بهانه نکنیم که به دلایلی نمی توان مجوز راهپیمایی صادر کرد.

از همین تاکیدی که مقامات کشور بر اعتراض های مسالمت آمیز دارند باید استفاده کرد و زمینه فراهم کردن چنین اعتراضی را مهیا کرد.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان با بیان این که طبق قوانین و قانون اساسی مردم حق اعتراض به حاکمیت را دارند، گفت: باید از هرگونه رفتار تشنج آور در شرایط کنونی اجتناب کرد، احزاب و گروه های سیاسی از هم اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت اعتراض مسالمت آمیز مردم را به رسمیت می شناسد

حاکمیت اعتراض مسالمت آمیز مردم را به رسمیت می شناسد