مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 20:502019-11-20سياسي

دشمن از سوءتدبیر و غفلت استفاده کرد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متأسفانه برخی غفلت ها صورت می گیرد که آتش مبارزه دشمن را شعله ور می کند، همه ما باید در مقابل دشمنی ها مقاومت کنیم و اجازه ندهیم سوءتدبیرها سبب شود که دشمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی شامگاه گذشته در حاشیه جلسه تفسیر قرآن کریم، با اشاره به وضعیت به وجود آمده در چند روز اخیر و آشوب های پراکنده در کشور، گفت: حضور شما نوعی حرکت در حمایت از مبانی انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و حمایت از ولایت است.

  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: این طور نیست که بگوییم در این حادثه اتفاقی نیفتاده، خواستند کاری کنند و بعد دشمن برنامه ریزی و نقشه کشید و چنین جنایت های فجیعی انجام داد و مردم ایستادند.

  وی تصریح کرد: تا آن روز که حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه تشریف می آورند، ما در جنگ هستیم و ریشه دشمن به دست امام زمان(عج) کنده می شود، دشمن از ما دست بردار نیست و ما باید برای مقابله با او علاوه بر مدیریت صحیح برنامه زندگی خودمان، حواسمان به مدیریت اجتماعی و تدبیر امور اداره جامعه باشد.

  آیت الله علم الهدی اظهار کرد: متأسفانه برخی غفلت ها صورت می گیرد که آتش مبارزه دشمن را شعله ور می کند، همه ما باید در مقابل دشمنی ها مقاومت کنیم و اجازه ندهیم سوءتدبیرها سبب شود که دشمن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از سوءتدبیر و غفلت استفاده کرد

دشمن از سوءتدبیر و غفلت استفاده کرد