مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 20:352019-11-20ورزشي

درخشش ووشوکار قم با نشان برنز


ووشوکار با تجربه و پرافتخار استان قم بعد از سال ها با حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب نشان برنز این پیکارها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ووشوکاری که برای ورزش قم افتخارآفرینی کرده امیر نجفی پور دارنده نشان نقره مسابقات قهرمانی جوانان جهان و انواع و اقسام مدال های میادین داخلی است که در تلاش برای کسب سهمیه تیم ملی فقط یک بار باخت و روی سکوی سوم ایران ایستاد.

نجفی پور حدود 9 سال قبل در ترکیب تیم منتخب جوانان هیات ووشو استان قم به رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان رفت و با درخشش در آن مسابقات عضو تیم ملی جوانان ایران شد تا فرصت حضور در پیکارهای جهانی این رشته را کسب کند، فرصتی که به خوبی از آن استفاده کرد و نشان نقره دنیا را برای ووشو و ورزش قم به ارمغان آورد تا به مرد نقره ای ووشو قم معروف شود.

این ووشوکار با تجربه بعد از چند دوره سفر به خارج از کشور و فعالیت در لیگ حرفه ای چین، بار دیگر در ایران و در شهر مقدس قم تمرینات آماده سازی خود را به صورت جدی پیگیری کرد تا با آمادگی لازم در یکی از مهمترین رویدادهای داخلی ووشو یعنی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میدان برود.

این در شرایطی است که با برنامه ریزی فدراسیون ووشو، رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان به میزبانی هیات البرز برگزار شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ووشوکار قم با نشان برنز

درخشش ووشوکار قم با نشان برنز