مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 20:352019-11-20سياسي

دشمن در تغییر فرهنگ و باورهای مردم با شکست مواجه شده است


مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: دشمن با تحریم و فشار به دنبال تغییر فرهنگی و باورهای مردم است که با شکست مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز کشوری مقتدر و توانمند است و به خوبی می تواند مسائل داخلی و خارجی خودش را با تکیه بر ظرفیت های موجود مدیریت کند.

وی افزود: برخی افراد در قالب تبلیغات روانی از ضعف کشور در برخی مسائل حرف می زنند در حالی که این مسائل سزاوار خودشان است و برخلاف این گفته ها، کشور در اوج اقتدار قرار دارد.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی اضافه کرد: کشور در حوزه نفوذ و در وادار کردن طرف مقابل به تأمین خواسته ها موفق عمل کرده است، همه تلاش دشمنان بر این مسئله متمرکز شده است که ایران در مقام اعمال قدرت توانایی نداشته باشد.

وی گفت: در افکار عمومی نظام جمهوری اسلامی را متهم به بی اعتنایی به امور داخل و توجه بیش از حد به مسائل منطقه می کنند، در حالی که حضور ما در حوزه های پیرامونی اهداف امنیتی و دفاعی دارد.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: به رغم مورد اصابت قرار گرفتن پهباد آمریکایی توسط سامانه های موشکی ایران، آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تغییر فرهنگ و باورهای مردم با شکست مواجه شده است

دشمن در تغییر فرهنگ و باورهای مردم با شکست مواجه شده است