مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 18:302019-11-20سياسي

دفاع از مستضعفان رویکرد مهم بسیج است


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دفاع از مستضعفین عالم و خدمات رسانی به محرومان یکی از رویکردهای بسیار مهم بسیج است که با داشته ها و نداشته های خود در راستای اجرایی کردن این اهداف در تلاش است.

- فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دفاع از مستضعفین عالم و خدمات رسانی به محرومان یکی از رویکردهای بسیار مهم بسیج است که با داشته ها و نداشته های خود در راستای اجرایی کردن این اهداف در تلاش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که امام(ره) چهل سال پیش نهال آن را کاشتند و در طول این بازه زمانی در راستای تقویت انقلاب اسلامی و کمک به ظرفیت های آن توانست به خوبی بدرخشد.

وی افزود: بسیجیان به ویژه در دوران دفاع مقدس به صورت شبانه روز تا پای جان ایستادگی کردند تا از کیان جمهوری اسلامی صیانت کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: به برکت شهدای والامقام، جانبازان و آزادگانی که بسیج تقدیم کرد شاهد تنومند شدن نهال انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: همانگونه که بسیج در گذشته هم راستا با اهداف امام راحل (ره) به عنوان ولی فقیه زمان پیش می رفت امروزه نیز منویات مقام معظم رهبری را به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از مستضعفان رویکرد مهم بسیج است

دفاع از مستضعفان رویکرد مهم بسیج است