مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 17:102019-11-20حوادث

اعتبارات لرستان برای بازسازی زیرساخت های سیل زده کافی نیست


معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اعتبارات لرستان برای بازسازی زیرساخت های تخریب شده ناشی از سیل به ویژه پل ها و راه ها کافی نیست.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اعتبارات لرستان برای بازسازی زیرساخت های تخریب شده ناشی از سیل به ویژه پل ها و راه ها کافی نیست.

گودرز امیری اظهار کرد: در سیل فروردین ماه امسال 2500 کیلومتر جاده آسیب دیده که 120 کیلومتر آن به طورکلی تخریب شد.

وی تصریح کرد: کار بازسازی 40 کیلومتر از جاده تخریبی خرم آباد - پل دختر آغاز شده و با توجه به عبور رودخانه کشکان از کنار این محور ایمن نیست که به همین منظور عملیات لایروبی رودخانه به طور هم زمان در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه اعتبارات لرستان جهت بازسازی جاده و پل ها کافی نیست، خاطرنشان کرد: 700 پل در سیل تخریب شد که اکنون 90 دستگاه پل در حال احداث و 70 دستگاه پل دیگر در حال تعمیر است.

امیری به آسیب جدی جاده های روستایی اشاره کرد و افزود: مقرر شده برای این مناطق اعتبار ویژه ای تخصیص یابد تا دولت بتواند در این بخش کارهای مؤثری انجام دهد.

وی اضافه کرد: روند بازسازی 45 کیلومتر از جاده قدیم پل دختر- خرم آباد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به کندی پیش می رود و امیدواریم با افزایش تجهیزات این روال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لرستان برای بازسازی زیرساخت های سیل زده کافی نیست

اعتبارات لرستان برای بازسازی زیرساخت های سیل زده کافی نیست