مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 15:252019-11-20اجتماعي

کاهش محسوس دما در اردبیل


با نفوذ سامانه بارشی و سرد از ظهر فردا  دمای هوا در  استان اردبیل 4-6 درجه کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهند با نفوذ سامانه بارشی و سرد از ظهر روز پنجشنبه 30آبان ماه بیشتر مناطق اردبیل تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.

سیاوش محمدی با بیان اینکه با نفوذ این سامانه وزش باد، کاهش دمای هوا بین 4 تا 6 درجه، بارش متناوب باران و برف و رخداد مه استان اردبیل را فرا می گیرد افزود: این سامانه همچنین باعث لغزندگی جاده ها، یخبندان، کاهش دید افقی و در بعضی ساعات کولاک برف در جاده های مواصلاتی و کوهستانی استان اردبیل خواهد شد.

وی به همشهریان توصیه کرد: مدیریت توزیع حامل های انرژی از جمله صرفه جویی در مصرف گاز شهری جهت جلوگیری از احتمال افت فشار، تنظیم دمای انبارها، گلخانه ها، دامداری ها و مرغداری ها، خوداری از تردد غیر ضروری در جاده های مواصلاتی استان و نمک پاشی و محلول پاشی معابر و محور های مواصلاتی به ویژه در ساعات اولیه صبح برای جلوگیری از یخ زدگی را رعایت کنند.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: این سامانه بعدازظهر روز شنبه 2 آذر ماه از استان اردبیل خارج می شود اما هوای سرد تا اواسط هفته آینده به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما در اردبیل

کاهش محسوس دما در اردبیل