مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-20اجتماعي

350 بسته یونجه در دشت سهرین توزیع شده است


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به بارش های روزهای اخیر 350 بسته یونجه در دشت سهرین توزیع شده است.

- پرویز رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حفاظت از حیات وحش به صورت مستمر توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان انجام می شود.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه از آغاز سال بحث تغذیه حیات وحش به ویژه آهوان پیش بینی می شود، بیان کرد: اطلاعات هواشناسی برای جلوگیری از غافلگیری حیات وحش به صورت مستمر پایش می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری کشت یونجه در منطقه محیط زیست واقع در دشت سهرین انجام شده است، عنوان کرد: بخشی از محصولات کشاورزان منطقه نیز خریداری شده تا از برداشت محصول خودداری شود.

رستمی با بیان اینکه توزیع علوفه و مواد غذایی ویژه حیات وحش در دو دشت سهرین و فیله خاصه انجام می شود، ادامه داد: با توجه به بارش ناگهانی برف طی روز گذشته 350 بسته یونجه در مسیر حرکت آهوان دشت سهرین توزیع شده است.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه ذخیره مواد غذایی به اندازه کافی انبار شده و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد، گفت: دشت سهرین با داشتن یک هزار و 400 رأس آهو یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 بسته یونجه در دشت سهرین توزیع شده است

350 بسته یونجه در دشت سهرین توزیع شده است