مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-20سياسي

527 برنامه فرهنگی طی هفته بسیج در قزوین برگزار می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: به مناسبت هفته بسیج 527 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و سیاسی در استان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل سپاه برگزار شد اظهارداشت: بسیج به عنوان یک نیروی برخواسته از بطن انقلاب و مردم در همه صحنه ها حضور دارد و از ارزشها دفاع می کند.

وی بیان کرد: بسیج در مقابله با فتنه سال 88 نقش پر رنگی ایفا کرد و در آشوب های سال 96 هم توانست با صیانت از ارزش های اسلامی به رسالت خود عمل کند.

طاهرخانی اظهارداشت: در آشوب های اخیر نیز بار دیگر دست شیطانی دشمنان قسم خورده نظام از آستین داعش صفتانی که قصد براندازی داشتند بیرون آمد و به بهانه افزایش قیمت بنزین با اعمال وحشیانه بیت المال را آتش زدند که این بار نیز بسیجیان آگاه وارد صحنه شدند تا درس دیگری به دشمن بدهند.

وی تصریح کرد: بسیج یار و مددکار نظام اسلامی است و تلاش می کند در کنار مردم از ارزشهای دینی و اسلامی و حریم ولایت دفاع کند.

طاهرخانی حضور بسیج در حوادث غیر مترقبه و کمک به آسیب دیدگان را نیز از دیگر رسالت های این نهاد مردمی دانست و اظهارداشت: در زلزله کرمانشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

527 برنامه فرهنگی طی هفته بسیج در قزوین برگزار می شود

527 برنامه فرهنگی طی هفته بسیج در قزوین برگزار می شود