مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 14:352019-11-20اجتماعي

سوادکوه مسدود شد


رییس پلیس راه مازندران از بسته شدن جاده سوادکوه به دلیل بارش برف و بوران خبر داد.

- مرکز مازندران، سرهنگ قدمی با اشاره به بارش برف شدید در ارتفاعات جاده های چالوس، هراز، سوادکوه محدوده گدوگ و کیاسر سمنان گفت: از ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز مسیر سوادکوه _ فیروزکوه و بالعکس به دلیل بارش برف و بوران و نیز تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی بسته است.

رییس پلیس راه مازندران به برفی و لغزنده بودن سطح جاده های کوهستانی چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر سمنان اشاره کرد و بر همراه داشتن زنجیر، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، حرکت با چراغ روشن در زمان بارندگی، پرهیز از سفر های غیرضروری و همچنین لوازم گرم زمستانی تاکید کرد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه راهداران در حال نمک پاشی مسیر های برف گیر هستند گفت: جاده های پایین دست به ویژه جاده های ساحلی رامسر، نوشهر، نور، ساری، بهشهر و جویبار بارانی است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد کامیون، کامیونت و تریلر در جاده هراز تا ساعت 24 امشب ممنوع است گفت: تردد انواع کشنده های سنگین از ساعت 6 صبح تا 24 فردا و پس فردا پنجشنبه و جمعه سی ام آبان و یکم آذر در این جاده ممنوع اعلام شد.

سرهنگ قدمی به ممنوعیت آمد و شد انواع وسایل نقلیه مسیر کرج به مرزن آباد از ساعت 13 جمعه و ساعت 16 مسیر مرزن آباد به کرج اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادکوه مسدود شد

سوادکوه مسدود شد