مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 14:202019-11-20ورزشي

«تهوری» رییس هیأت جودو خراسان جنوبی باقی ماند+ حواشی


مجمع انتخاب رییس هیأت جودو خراسان جنوبی به علی تهوری اعتماد کرد و برای چهارمین بار او را برای چهار سال به عنوان رییس برگزید.

- تهوری رییس هیأت جودو خراسان جنوبی باقی ماند+ حواشی مجمع انتخاب رییس هیأت جودو خراسان جنوبی به علی تهوری اعتماد کرد و برای چهارمین بار او را برای چهار سال به عنوان رییس برگزید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع انتخاب رییس هیأت جودوی خراسان جنوبی به ریاست آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون، با دبیری حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان بعدازظهر امروز برگزار شد.

از 17 نفر اعضای مجمع انتخاب رییس هیأت جودو خراسان جنوبی متشکل از نماینده های مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه ها، اداره کل آموزش و پرورش و روسای هیئات ورزش جودوی شهرستان های استان 16 نفر حضور داشتند.

برای ریاست هیأت جودوی خراسان جنوبی علی تهوری، سرپرست فعلی و رییس سه دوره قبل این هیأت و مجتبی قربانی نژاد، پیشکسوت، مربی و استاد جودوی استان نامزد شده بودند.

علی تهوری در برنامه های راهبردی و سیاست های اجرایی خود به ضرورت همگانی کردن این رشته بر اساس آیین نامه توسعه فضاهای ورزشی از طریق مربیان توانمند، افزایش نیروهای متخصص، ساماندهی وضعت ذی نفعان و فراگیرکردن جودو و دفاع شخصی بانوان، توجه به زیرساخت ها، تجهیز و توسعه پایدار شهرستان ها و تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تهوری» رییس هیأت جودو خراسان جنوبی باقی ماند+ حواشی

«تهوری» رییس هیأت جودو خراسان جنوبی باقی ماند+ حواشی