مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 14:052019-11-20سياسي

انتظار پروفسور رضا از مسئولان و جامعه علمی کشور


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل توسعه دانش کشور و توجه به علوم کاربردی را یکی از مهم ترین دغدغه های پروفسور رضا عنوان کرد و گفت: در آخرین نشست ایشان با مسئولان معاونت علمی ریاست جمهوری، - تاکید کردند که مسئولان کشور به دانشی که بتوان آن را کاربردی کرد بیشتر توجه کنند.

دکتر حسین سالار آملی در گفت وگو با ایسنا در توضیح شخصیت علمی و اخلاقی پروفسور فضل الله رضا اظهار کرد: ایشان یکی از چهره های بسیار برجسته جهان محسوب می شود که یک وجهه بین المللی - علمی دارد و از طول عمر بسیار پرباری بهره مند شدند و در این مدت صدها دانشجوی تحصیلات تکمیلی (دکتری و کارشناسی ارشد) تربیت نمودند و صاحب چند صد مقاله علمی در جهان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: پروفسور رضا در سال های اخیر به دلیل کهولت سن توان تدریس و تربیت دانشجو را نداشتند، اما همچنان به عنوان یک فردی متفکر در جامعه علمی مطرح بودند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل به ارتباط علمی پروفسور رضا با دانشگاه های داخل اشاره کرد و گفت: ایشان همواره به ایران سفر می کردند و حتی چندین سال پیش برای حضور در یک مراسمی در ایران حاضر شدند، اما به دلیل کهولت سن دیگر از چندان توانی برخوردار نبودند که بخواهند به ایران سفر کنند و در دانشگاه های داخل تدریسی داشته باشند، اما بعد از پیروزی انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار پروفسور رضا از مسئولان و جامعه علمی کشور

انتظار پروفسور رضا از مسئولان و جامعه علمی کشور