مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 14:002019-11-20بين الملل

واکنش الازهر به حمایت آمریکا از شهرک سازی صهیونیستها


خبرگزاری صدا و سیما از قاهره ، الازهر مصر موضع آمریکا در قبال شهرک سازی صهیونیستها را محکوم کرد و آن را نقض معاهدات بین المللی و ادامه بی عدالتی و ستم بر ملت فلسطین دانست.

در بیانیه الازهر در فیسبوک تاکید شده است : الازهر سخنان مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا که شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه غربی را مغایر با قوانین بین المللی نمی داند، به شدت محکوم و تأکید می کند این موضع تجاوز آشکار به حقوق فلسطینیان و ادامه بی عدالتی ها نسبت به حقوق و اموال ملت مظلوم فلسطین است.

در این بیانیه آمده است : مؤسسه الازهر این اظهارات را کاملاً مخالف با قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل می داند که به موجب آن شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین غیر قانونی تلقی می شود.

الازهر همچنین تمامی تصمیمات دولت آمریکا از اعلام قدس بعنوان پایتخت فلسطین اشغالی تا انتشار نقشه تحریف شده رژیم صهیونیستی مبنی بر مالکیت بر بلندی های جولان و اینک مشروعیت بخشی به شهرک سازی صهیونیستها را رد می کند و درمورد خطرات و پیامدهای این گونه اظهارات که چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای شهرک سازی های بیشتر و ارتکاب جنایت و تخلفات بیشتر علیه کشور فلسطین و تحریک خشم و نفرت بیشتر ملت های عرب است ، هشدار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش الازهر به حمایت آمریکا از شهرک سازی صهیونیستها

واکنش الازهر به حمایت آمریکا از شهرک سازی صهیونیستها