مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 14:002019-11-20سياسي

بیانات مقام معظم رهبری آرامش را به کشور بازگرداند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه آشوب گران حوادث اخیر از مردم نبودند، گفت: بیانات مقام معظم رهبری آرامش را به کشور بازگرداند.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه آشوب گران حوادث اخیر از مردم نبودند، گفت: بیانات مقام معظم رهبری آرامش را به کشور بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مظاهر مجیدی بعدازظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور اظهار داشت: خوشبختانه مردم همدان همواره پای آرمان های نظام ایستاده اند و امروز نیز بار دیگر با حضور پر شور خود این موضوع را به اثبات رساندند.

وی افزد: مردم همدان با حضور پر شور خود توطئه های دشمنان را خنثی کردند و با تجدید بیعت با رهبری انقلاب از نظام اسلامی بار دیگر حمایت کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه کسانی که در چند روز گذشته در اغشاشات شهرهای مختلف شرکت کردند از مردم نبودند، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با سخنان حکیمانه خود تکلیف را برای همه ما روشن کردند و همین سخنان باعث شد آرامش به کشور بازگردد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: دشمنان چندین سال برای چنین فضایی برنامه ریزی کرده بودند که سخنان رهبری همه برنامه های دشمنان را خنثی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانات مقام معظم رهبری آرامش را به کشور بازگرداند

بیانات مقام معظم رهبری آرامش را به کشور بازگرداند