مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:452019-11-20حوادث

اشرار 3 آمبولانس را از مدار امدادرسانی در اصفهان خارج کردند


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در جریان اعتراضات اخیر 3 دستگاه آمبولانس از مدار خارج شد که طی یک تا دو هفته آینده تعمیر و آماده خدمت رسانی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، غفور راستین ظهر امروز در حاشیه نشست خبری اورژانس اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر 3 دستگاه آمبولانس از مدار خارج شد که طی یک تا دو هفته آینده تعمیر و آماده خدمت رسانی خواهند شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: آشوبگران شیشه های تعدادی از پایگاه های اورژانس را شکستند که شیشه های جدید را جایگزین کردیم، خسارات دیگری نیز وارد شد اما شدت آن ها به حدی نبود که فعالیت مجموعه را متوقف کند.

وی یادآور شد: اقدام ناشیانه مسدود کردن راه ها باعث شد زمان طلایی برای رسیدن بر بالین بیمار را از دست بدهیم در حالی که در جریان همین اعتراضات بیماران سکته قلبی منتظر باز شدن راه بودند.

راستین خاطرنشان کرد: بارها به مدیریت شهری برای ایجاد مسیر ویژه خودروهای امدادی هشدار دادیم و انتظار داریم تا در مسیرهای جدید این تدبیر اندیشیده شود چرا که مسیرهای اتوبوس BRT مناسب تردد خودرو امدادی نیست و باعث از دست رفتن زمان در ایستگاه های اتوبوس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرار 3 آمبولانس را از مدار امدادرسانی در اصفهان خارج کردند

اشرار 3 آمبولانس را از مدار امدادرسانی در اصفهان خارج کردند