مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-20سياسي

پاسخ استاندار سمنان به چرایی عدم انتصاب فرماندار بومی در شاهرود


استاندار سمنان با اشاره به وعده چند وقت پیش خود به مردم شاهرود در خصوص انتصاب یک فرماندار بومی به چرایی علت تحقق این وعده پرداخت و گفت: هفت گزینه بومی با همفکری مسوولان  برای تصدی گری فرمانداری شاهرود معرفی شد اما متاسفانه هیچکدام سوابق کافی برای سپردن این مسوولیت را نداشتند.

- علیرضا آشناگر در معارفه فرماندار جدید شاهرود اظهار کرد: وزارت کشور پس از بررسی سوابق گزینه های معرفی شده، سوابق آنها را برای فرمانداری ویژه شاهرود ناکافی دانست.

وی با بیان اینکه برای فرمانداری این شهرستان به دنبال چهره ای مجرب و بانگیزه بودیم افزود: فرماندار جدید شاهرود از نیروهای باسابقه و ارزشی است.

استاندار سمنان با تمجید از عملکرد فرماندار سابق شاهرود گفت: بنده با انتقال ایشان موافق نبودم اما متاسفانه ایشان به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار منتقل شدند.

وی با بیان اینکه محمدی فرماندار پیشین شاهرود از مجرب ترین فرمانداران کشور بود خاطرنشان کرد: فرمانداری شاهرود دهمین سابقه کاری فرمانداری پیشین شاهرود بود و از همین رو حضور ایشان یک ظرفیت خوب در شهرستان شاهرود بود.

آشناگر با اشاره به سوابق ارزشمند فرماندار جدید شاهرود گفت: نادر فخری از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و دارای تجربه اجرایی مناسب در چند استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ استاندار سمنان به چرایی عدم انتصاب فرماندار بومی در شاهرود

پاسخ استاندار سمنان به چرایی عدم انتصاب فرماندار بومی در شاهرود