مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-20سياسي

دیدار رییس و هیات رییسه دانشگاه الفرات سوریه با رییس دانشگاه مذاهب اسلامی


حجت الاسلام والمسلمین مختاری در دیدار رییس و هیات رییسه دانشگاه الفرات سوریه، گفت: همه درگیری ها و خشونت ها که میان مذاهب اسلامی در کشورهای مختلف به وجود می آید، - به دلیل جهل، تعصب و قرائت های نادرست از متون و آموزه های دینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دانشگاه مذاهب اسلامی هیأتی از سوریه با حضور راغب العلی الحسین- رییس دانشگاه الفرات- و جمعی از هیاترییسه و روسای دانشکده های دانشگاه الفرات سوریه، امروز چهارشنبه 29 آبان با حجت الاسلام و المسین محمد حسین مختاری- رییس دانشگاه مذاهب اسلامی- دیدار و گفتگو کردند.

مختاری در این دیدار با تشریح فعالیت های دانشگاه مذاهب اسلامی اظهار کرد: فلسفه تأسیس این دانشگاه آن بود که دانشجویان از مذاهب مختلف در یک محل به تحصیل بپردازند و یک همزیستی مسالمت آمیز از لحاظ علمی و عملی میان آنها ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه فارغ التحصیلان این دانشگاه در ایجاد وحدت میان مذاهب اسلامی تأثیر بسزایی دارند، گفت: : در این دانشگاه فقه همه مذاهب اسلامی از جمله امامیه، شافعی، حنفی و .

تدریس می شود و به دلیل اینکه ایران تنوع مذهبی و فرهنگی دارد، لازم است که این دانشجویان با مذاهب و اندیشه های یکدیگر آشنا شده و نوعی تقریب مذاهب میان آنان شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس و هیات رییسه دانشگاه الفرات سوریه با رییس دانشگاه مذاهب اسلامی

دیدار رییس و هیات رییسه دانشگاه الفرات سوریه با رییس دانشگاه مذاهب اسلامی