مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-20بين الملل

دولت وفاق ملی لیبی شورای امنیت را به بازداشتن خلیفه حفتر فراخواند


در پی حمله هوایی جدید به شهر طرابلس و مصراته که تلفاتی بر جای گذاشته است، شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی از شورای امنیت خواست تا موضع قاطع و بازدارنده ای در قبال خلیفه حفتر، - فایز السراج در پی حمله هوایی جدید به شهر "طرابلس" و "مصراته" که تلفاتی بر جای گذاشته است، شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی از شورای امنیت خواست تا موضع قاطع و بازدارنده ای در قبال خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی با انتشار بیانیه ای حمله هوایی هواپیمایی خارجی به مخازن اصلی سازمان توسعه مراکز اداری مصراته را به شدت محکوم کرد.

این شورا همچنین اعلام کرد: این اقدام تروریستی مجرم جنگی (منظور حفتر) به کارنامه حملات تروریستی آنها به فرودگاه ها، بیمارستان ها، مدارس، مقرهای دولتی و اموال عمومی و خصوصی اضافه می شود.

شورای ریاستی ادامه داد: جدیدترین این تجاوزات حمله هوایی به کارخانه مواد غذایی در منطقه وادی الربیع در طرابلس در روز دوشنبه بود که در نتیجه آن ده ها تن از شهروندان لیبیایی، اتباع غربی و خارجی کشته و زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت وفاق ملی لیبی شورای امنیت را به بازداشتن خلیفه حفتر فراخواند

دولت وفاق ملی لیبی شورای امنیت را به بازداشتن خلیفه حفتر فراخواند